Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.
Product toegevoegd aan jouw offerte. Ga naar de offerte pagina om jouw offerte aan te vragen, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.
Bij ons nemen we de tijd om jouw klachten en symptomen zo gedetailleerd mogelijk in kaart te brengen, zodat we de beste zorg kunnen bieden. Het intakegesprek duurt doorgaans 1,5 tot 2 uur, waarin we uitgebreid jouw situatie bespreken. In acute gevallen kan dit proces korter zijn, omdat de symptomen vaak duidelijk aanwezig zijn.
Na het intakegesprek stellen we samen het behandelplan op, afgestemd op jouw unieke situatie. Op basis van de informatie uit het gesprek bepalen we welke behandelmethode het beste bij je past.
Vervolgens wordt jouw dossier zorgvuldig uitgewerkt, met inachtneming van de wettelijke vereisten voor digitale registratie. Dit proces kan enkele dagen duren, aangezien we klachten, repertorisatie, RH-ziekteclassificatie en onderzoeksresultaten verwerken. Je hebt altijd recht op inzage in jouw dossier binnen de praktijk, zodat je volledig op de hoogte blijft.
Zodra je dossier is uitgewerkt, bespreken we het behandelplan met jou, inclusief de keuze van geneesmiddelen en de voorgestelde behandelmethode. Jij staat centraal in dit proces en je wordt altijd volledig betrokken bij jouw genezingsreis.
Wettelijke Verplichtingen
Sinds 2017 zijn wij wettelijk verplicht om je een behandelovereenkomst te laten ondertekenen voor opname in je dossier. Hierin worden je rechten, plichten en de behandelwijze helder beschreven. Je kunt dit formulier vinden op onze downloadpagina onder Praktijkinformatie.
Tus síntomas y molestias se analizan con el mayor detalle posible. Ten en cuenta que la consulta inicial dura entre 1,5 y 2 horas. En casos agudos, la consulta puede ser más corta, ya que los síntomas suelen ser más evidentes.
A partir de la consulta inicial, se determina el tratamiento más adecuado para tu situación.
Después de la consulta, tu expediente se elaborará cuidadosamente. Este proceso puede tardar varios días debido a los requisitos legales para el registro digital. En este expediente se incluirán las molestias, la repertorización, la clasificación de enfermedades RH y los resultados de los análisis. Siempre tienes derecho a acceder a tu expediente dentro de la consulta.
Los resultados y el plan de tratamiento se discutirán contigo, incluyendo la elección de los medicamentos y el método de tratamiento recomendado. Estarás completamente involucrado en tu proceso de recuperación, porque tú eres lo más importante.
Desde 2017, la ley nos exige que firmes un acuerdo de tratamiento para su inclusión en tu expediente. En este documento se detallan tus derechos, obligaciones y el enfoque del tratamiento. Puedes encontrar este formulario en nuestra página de descargas, bajo Información de la consulta.
info@praktijkstadvandezon.nl
0034 13283806 /644040627
Apartado 172
46192 Montserrat
KvK 58286853
Nederland: Platanenlaan 33, 1702 LK Heerhugowaard